2022. jan 22.

Baconbe göngyölt csirkemáj

írta: cukornita
Baconbe göngyölt csirkemáj

Próbálom a májat többféleképpen felhasználni. Mint pl ez a  baconbe csavart változat.

baconos_csirkemaj.jpg
Hozzávalók:

  • 500 g csirkemáj
  • 1 csomag szeletelt bacon (200 g)
  • ízlés szerint olívaolaj a sütéshez
  • ízlés szerint bors
  • ízlés szerint majoránna


Elkészítés:

  1. A májat megtisztítottam és többször átmosva, hagytam lecsepegni.
  2. Ezután papír törlőre szedtem majd a tetejére is tettem papírt, hogy a maradék nedvességet is felszívja.
  3. Amikor egészen száraz volt akkor először borsoztam majd majoránnával fűszereztem. (mindkét oldalát)
  4. Fűszerezés után jöhet a feltekerés. Ha kisebb darabjaid vannak akkor egy szelet baconhoz akár kettőt hármat is tehetsz. Ha van valami különleges fűszeres olívaolajad azon is sütheted. Először én lassú tűzön sütöttem úgy hogy mindig fordítottam egyet néha fedő alatt. Később picit emeltem a hőfokon hogy tudjanak pirulni.
  5. Miután minden oldala átsült és jól megpirultak akkor készen is vagyunk. Sózni azért nem kellett mert a bacon önmagában is elég sós.
Szólj hozzá

csirkemáj bacon húsételek lowcarb keto Ételek melegkaja