2022. jan 31.

Marcipános avokádókrém

írta: cukornita
Marcipános avokádókrém

Ketogén

marcipanos_avokadokrem.jpegAvokádó. Na ez az amit már többször is próbáltam, mert a férjem egyik kedvence, de nekem valahogy nem nyerte el a tetszésem. Aztán elkezdtem ketózni, és az elején nagyon kellett az extra zsírbevitel. Aztán ráakadtam az avokádó édeskrém változataira is, és ekkor már nagy kedvenc lett. Most a marcipános avokádókrémet készítettem el. Tökéletes sütikbe, palacsintára, gofrira, pohárkrémnek is.

Hozzávalók:

  1. 1 db avokádó
  2. 1 kiskanál kakaó
  3. 1 evőkanál tejszin
  4. 2 pipetta marcipános MyProtein ízesítő csepp (ha nincs marcipános vagy mandulás aroma + édesítő)

Elkészítés:

  1. Az összes hozzávalót aprítógépbe teszem és 2-3 percig habosra aprítom, keverem.

 

Szólj hozzá

puding avokádó lowcarb keto Ételek Desszertek édeskrémek