2022. feb 08.

Nagyon egyszerű lowcarb csokibonbon

írta: cukornita
Nagyon egyszerű lowcarb csokibonbon

csokibonbon.jpegÉn simán elvagyok csoki nélkül, de nincs ezzel így mindenki. Ebben a csokiban az a szuper, hogy pillanatok alatt elkészül. Ma próbáltam k a receptet, de el is mentem, mert az a kevés hozzávaló ami szükséges az elkészítéséhez, mindig van itthon. Kb 3 perc az elkészítési idő, fagyasztóban  15 perc, sima hűtőben is maximum fél óra, és kész a cukrmentes étcsokink. 

Amire szükségünk lesz az elkészítéshez, szilikonos  csokibonbon forma. Nekem még nincs ilyenem, viszont van egy szuper szilikon jégkockatartóm, úgyhogy nekem nem bonbonok, hanem csokoládé kockák készülnek.

Hozzávalók: 

  • 3 evőkanál kókuszzsír
  • 3 evőkanál kakaó
  • édesítő ízlés szerint

Elkészítés:

  1. A kókuszzsírt egy tálkában mikrózzuk, felolvasztjuk
  2. Belekeverjük a kakaót és a tetszés szerinti édesítőt.
  3. Formákba öntjük, és hűtőbe vagy ha sietni akarunk vele, negyed órára fagyasztóba tesszük.

Woala..kész is:)

Szóval ez alap egy enyhén kókuszos ízű étcsoki. Ezt persze lehet turbózni, tetszés szerint.Én ma tettem még hozzá 1 evőkanál kókuszreszeléket, meg egy kis darabosra tört pörkölt mandulát.

Tipp: nem csak csokibonbonként tudjuk használni, hanem el tudom képzelni házi szaloncukor bevonataként, vagy pl túrórudit is simán leönthetünk ezzel a csokival. 

Elfogyasztásig fontos hogy tartsuk hűtőben, mert nagyon gyorsan olvad.

 

 

Szólj hozzá

sütik lowcarb keto Ételek Desszertek édessütik