2022. ápr 13.

Keto Latte

írta: cukornita
Keto Latte

whatsapp_image_2022-04-13_at_22_37_10.jpeg

Mióta leraktam a cigarettát, kávét se ittam, mert valahogy nekem a kávé és a cigi az együtt járt. Pár év kávé kihagyás után, a ketogén diétám kezdetén nehezen ment a megfelelő mennyiségű zsírbevitel  és akkor próbáltam ki bulletproof kávé.  Elég furának tünt az extra zsiradék vagy olaj keverése a kávébe, de gondoltam, edok egy esélyt neki. Na és itt el is vesztem. Mára már kifejlesztettem a számomra legfinomabb, leghabosabb, legkrémesebb lattét- Vigyázat, függővé válik az ember, és kalóriákat nézve felér egy étkezéssel.

Hozzávalók: 

  • 1 eszpresszó kávé
  • 1 teáskanál olvasztott kókuszzsír
  • 1 teáskanál olvasztott vaj 
  • 1 dl mandulatej
  • 30 gr tejszin

Elkészítés:

Egy pici tálkában a tejet és a kókuszzsírt megolvasztjuk (mikró 10 másodperc)

habosito_2.jpg     Én a Lidl-ben vásárolt elektromos tejhabosítóba szoktam tenni mindent egyszerre, és azzal keverem ki a lattémat, de munkahelyre vettem egy kis kézi elemes habosítót azhabosito_2_1.jpg ikeában, és azzal is el lehet készteni. Utóbbi esetben előbb a tejszint verem fel a habostóval,majd ráöntöm a kávét, ujra keverek rajta, majd mehet hozzá az olvasztott vaj és kókusz, végül a mandulatej is. 

 

 

Szólj hozzá

lowcarb keto Italok